Emilia Sjödin

En vanlig morgonlista
Godmorgon mina fina! Mina dagar går ut på att jag solar och badar tills solen går ner, har därför inte speciellt mycket roligt att blogga om. Därför kör vi en vanlig simpel morgonlista! 
 
När går du upp? 
Jag ställer alltid mitt alarm på 08:30 eller senast 09:00 på lediga dagar. 
 
Vad är det första du gör varje morgon? 
Jag öppnar altandörren, drar ut en stol på gården, kokar kaffe och njuter av solen. 
 
Hur lång tid spenderar du i badrummet varje morgon?
För tillfället använder jag inte smink så det enda jag gör i badrummet är att tvätta ansiktet och borsta tänderna, så några få minuter får svaret bli. 
Är frukost viktig?
Jag tycker att frukost är superviktigt, dock äter jag inte så mycket, men försöker alltid få i min en macka iaf. 
 
Vad äter du till frukost? 
Maaaaackor. 
 
Är du morgontrött? 
Nej! Jag är faktiskt väldigt pigg på morgonen, brukar alltid vakna innan mitt alarm går igång.
 
Vad har du för alarm? 
Jag vet faktiskt inte, vaknar som sagt innan, haha! Men antar att det är iphones standardsignal. Hur ser en perfekt morgon ut?
En perfekt morgon är en tidig morgon då man kan sätta sig i solen för sig själv och dricka kaffe och invänta att alla andra i familjen ska vakna.
 
 
Vad är det bästa med morgonen?
Att vara själv, haha!  
 
Hur går du helt klädd på morgonen? 
Just nu har jag prickiga short och en magtröja samt att håret är i en bulle, haha! 
 
Hur är en perfekt morgon för er?