Emilia Sjödin

Min lägenhet!
 
Hej mina fina! Här får ni äntligen en liten sneak peak på min nya lägenhet. Den är väldigt liten men den funkar utmärkt för lilla mig. Både igår och idag har jag varit runt i olika möbelbutiker och loppisar. Jag har fyndat tallrikar, köpt glas, förvaringslådor och en väggklocka i marmor. Jag hittade även ett jättefint kuddfodral med dalahästar på, det är väl ändå givet att jag måste ta med mig någon fint från Dalarna till Umeå.
 
Men möbler då? Jag har faktiskt köpt en bäddsoffa idag som jag blev så nöjd med! Jag har bestämt mig för att ha en bäddsoffa istället för säng, jag klarar inte av att sitta i sängar och speciellt inte i min egna lägenhet, då sitter jag hellre i en mjuk soffa och bäddar upp till säng på kvällen. Jag är trots allt en rutinmänniska, så det ska inte vara ett problem att få in bäddningen i min morgon/kvällsrutin. Jag köpte också ett väldigt litet och smidigt vitrinskåp som jag tror blir perfekt! Det jag har kvar att köpa är en matgrupp, alltså köksbord med stolar. Jag hittade det perfekta bordet med stolar till mig men de var dessvärre slut i lager, men förhoppningsvis kan jag kika förbi samma butik i en annan stad på färden till Umeå. 
Här är soffan, visst är den fin? Från Mio! 
#1 - Evelina

Ser ju superfräscht ut det där! Kommer bli toppen med alla möbler sen ska du se. Hoppas att allt är bra med dig! 💕

Svar: Det är så fräscht, helt nybyggt! Allt är bra med mig fina du😘❤️
Emilia Sjödin