Emilia Sjödin

Stadsfesten
Fina Matilda och Moa-Stina på vår förfest ute i trädgården med den varmaste solen någonsin. 
Kubbstafett! Vilka härliga människor jag har träffat.
Vi spelade beer pong ute på altanen, dock hade vi inget bord så vi ställde muggarna på golvet, fungerade faktiskt väldigt bra! Dessutom blev det en roligare tävling då bollen studsade iväg längre och alla lagen tävlade om vem som fångade bollen för att få kasta igen. Men var försiktig, det kan hända att man har sönder glas som står runt omkring, hehe ;) 
 
Rita Ora, vilken kvinna! 
 
Fina Klara och världens sötaste katt! 
 
Vi ville kika runt i Skellefteå och hittade på en mysig marknad! 
 
Bilder tagna av min kompis Matilda (Iphone 8 plus). 
 
Sena soliga kvällar, vänner, födelsedagsfirande, festival, marknad, beer pong, kubbstafett och massa skratt! Att upptäcka en ny stad är alltid kul och att besöka Moa-Stina i Skellefteå var verkligen superkul! Jag måste bara säga WOW om huset, K-märkt, stort, högt i tak, sjuuukt fina möbler och dessutom fanns det en pool i källaren! Har faktiskt aldrig sett någon ha pool inomhus tidigare, men det var där vi hängde och festade, helt magiskt! 
 
Hur var stadsfesten? Jag hade väldigt kul, dock var det nästan roligare i alla öltält än framför scenen, haha! Men jag tyckte absolut att Rita Ora var grym, jädrans vilken cool kvinna! Vi såg även Icona Pop och Robin Schulz, grymma allihopa! 
 
Jag måste bara kommentera kvalitén på bilderna, hur bra? Det är alltså bilder tagna med en Iphone, alltså Wow säger jag bara. Nu funderar jag verkligen på att uppdatera mig till en ny mobil, haha! 
 
Jag hoppas sommaren går riktigt fort så jag snart får träffa mina fina vänner igen!