Emilia Sjödin

Another Day In Paradise
 Bilderna är tagna av min kompis Nanna, ni hittar hennes instagram HÄÄÄR! 
 
Hej! Här kommer ett deppigt inlägg till glada bilder, haha! 
 
Har ni hört låten Another Day In Paradise av Phil Collins? Det är min absoluta favoritlåt att spela när jag är ledsen. För några månader sedan mådde jag sjukt dåligt och då lyssnade jag väldigt mycket på den låten. Idag när jag hör låten av slump så kommer den där ångestkänslan tillbaka, vilket är synd för det är en sådan bra låt. Jag tänker på när jag bröt ihop på golvet och grät i en hel timme, när jag satt vaken om nätterna och skrev ner alla mina känslor samtidigt som tårarna sprutade ner för mina kinder. Känslan där jag satt i min säng vaken om nätterna och funderade på om jag hade gjort något fel, varför han inte hörde av sig... Jag klarar av att höra låten tills melodin i refrängen kommer, därefter börjar tårarna rinna. Hur sjukt är det inte att man kan koppla så pass starka känslor till en låt?
 
Haha, kärlek hörni.. vilken skit det är egentligen. Kärlek är det som jag mår allra bäst av men samtidigt det som gör mest ont. Det är svårt att göra val, särskilt när hjärtat vill åt ett håll och jag åt ett annat. Det är jobbigt när jag gång på gång släpper in nya människor i mitt liv och sedan faller jag tillbaka till de gamla känslorna igen. Hur övergår man från mer än vänner till bara vänner? Hjälp mig.
 
 
 
 
#1 - Joré

Men så snygg du är!!! Håller med för övrigt om att det är galet svårt att övergå från mer än vänner till bara vänner. Man får väl bara hoppas att det är värt det hur svårt det än är.

Svar: Åh men tack fina du!! Jo det är väl så. Kramis :)
Emilia Sjödin

#2 - emma

vilken fin kjol :)

Svar: Åh tack så mycket! :)
Emilia Sjödin

#3 - Anonym

Superfina bilder

Svar: Åh tack fina du! Vad glad jag blir :)
Emilia Sjödin

#4 - Alice Dahl

Snygg outfit!! <3

Svar: Åh tack vad glad jag blir!! :)
Emilia Sjödin