Emilia Sjödin

BRUNCH O'CLOCK
 
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
 
Här kommer äntligen bilderna på avslutningsbrunchen jag hade med dessa fantastiska tjejer! Alltså, hur gott ser inte detta ut att vara? Kan lova att vi alla satt och hade paltkoma efter brunchen, haha. Det känns så tråkigt att jag inte kommer vara i Umeå i sommar, kommer sakna alla dessa tjejer otroligt mycket. Vi har planerat in en tripp till Skellefteå i slutet av juni för att gå på stadsfesten, vilket jag är sjukt taggad på! Annars ser jag inte dessa tjejer fören i slutet av augusti då skolan drar igång igen. Det är lite sorgligt ändå men jag hoppas tiden går snabbt så jag snart får träffa dem igen. 
 
Tiden här i Umeå har gått så snabbt. Kan ni förstå att jag redan har gått klart mitt första DMP-år? Jag som har haft sådana bekymmer med att vara långt hemifrån, haft panik för att åka tåg och för att klara mig själv. Men här sitter jag nu, i "min" lägenhet och har klarat mig på egna ben i två terminer, jag är stolt, det har gått så bra! 
 
Det känns lite konstigt att åka hem till Falun igen, det känns som jag har byggt på min personlighet så mycket här i Umeå att folk inte kommer känna igen mig, haha! Jag vet att min pappa tyckte jag var sjukt spåksjuk när jag kom hem sist. Jag tror definitivt jag har blivit mer extrovert sedan jag flyttade till Umeå, vad tror ni?