Emilia Sjödin

Födelsedagsfirande och grillkväll
Topp - GinaTricot. Byxor - Monki.
 
Hej mina fina! Är allt bra med er? 
Med mig är det superbra. I fredags träffade jag min fina vän Filippa i stan. Vi satt oss på Rådis i Falun och drack lite sangria, hur mysigt? Det känns så konstigt att gå ut här i Falun, jag känner knappt igen folk längre? Har jag blivit så gammal, haha?
 
Igår tog jag och mina bröder en tur till min morfar för att fira hans födelsedag och senare på kvällen åkte vi hem till Gustav för en mysig grillkväll.
 
Vad har ni gjort i helgen?
#1 - Alice Dahl

SJälv har jag packat, packat och packat..:) Jätte fina byxor!!:D

Svar: Åh vart ska du? Tack så jättemycket fina du :)
Emilia Sjödin

#2 - Alice Lindström

Låter som en mysig helg och älskar din outfit!

Svar: Åh tack!! :)
Emilia Sjödin

#3 - torres

Gud så söt du är !

Svar: Åh taaack! :)
Emilia Sjödin