Emilia Sjödin

Jag var med i VM!
 
Image and video hosting by TinyPic
 
 
Sova i dubbelsäng, höra barnmusik, får en kopp kaffe serverad på morgonen. FANTASTISKT!
 
Hej från Dalarna! 
Här kommer min lillasyster springandes och ger mig en godmorgonkram också, hur mysigt?! 
Igår åkte mina supersnälla bröder upp till Umeå för att hämta hem mig till lilla Falun, vem har ens så snälla bröder? De åkte alltså från Falun till Umeå över dagen, tur och retur, sjukt tacksam är jag över det!
 
Nu har jag lämnat Umeå och den fantastiska brännbollsyran, och gud vad roligt jag har haft det! Jag fick träffa min bästa kompis Filippa, vara med och spela i VM!! Hur sjukt låter inte det? Men det är sant, jag ställde faktiskt upp i VM. Dock vann vi första matchen och förlora de andra två, men det var även vår plan så att vi kunde festa på kvällen, haha. Om bilderna är otydliga så klädde vi ut oss till pizzabud, rätt enkel klädsel ändå, det var bara att dra på sig en röd pikétröja och keps och sedan bar vi runt på pizzakartonger. 
 
Efter brännbollen gick vi på festivalen också. Vi såg på Veronica Maggio, Vigiland, Fricky, Cheat Codes och massa fler! Jag hade det verkligen hur kul som helst under yran, jag ser verkligen fram emot nästa år! 
 
Gick ni på brännbollsyran?