Emilia Sjödin

Ta vara på naturen
 
Canon Eos 6DMarkii // 35mm F1.4l 
 
Vad är det första jag gör när jag kommer hem till lilla byn igen? Jo, jag drar ut på en fotorunda tillsammans Nanna i skogen. När jag äntligen befinner mig på landet måste jag ta vara på den fina naturen vi har. Jag älskar att fota i skogen. Jag älskar den gröna färgen, solen som strålar in genom träden och skapar ett fantastiskt fint ljus. Jag gillar även känslan av att höra alla fåglar kvittra i olika sånger när jag fotar, så himla mysig känsla! 
 
Vi stannade även vid en lite äng för att fota bland alla blommor, dock var vi superrädda för fästingar, haha! Det roliga med att fota på landet är att alla runt om kring blir nyfikna. Varenda bil som åkte förbi verkligen stirrade på oss, aja det är väl så bybor är bara, antar jag. Mer bilder från fotograferingen kommer senare. 
 
Just nu sitter jag ute i solen och redigerar alla bilderna, håll utkik på min Instagram om ni vill bli först med att se bilderna (@emiliasjodin).
 
Hoppas allt är fint med er så syns vi snart.
KRAMAR!  
 
#1 - Jessica ❤️

Så fantastiskt vackra bilder på vackra Nanna!! ❤️😊📸👌

Svar: Åh vad kul att du tycker det! <33
Emilia Sjödin