Emilia Sjödin

På tågstationen
Canon Eos 6D Mark II / EF 35mm f/1.4L II USM 

Hej mina fina!  

I lördags drog Jag och Nanna till tågstationen Umeå östra och fotograferade porträttbilder. Hur fina blir inte bilderna när man fotar i en miljö med mycket färger? Alltid när jag ska åka tåg har jag alltid tänkt på att tågstationen är en väldigt fotovänligt plats. Det är så mycket olika färger på väggarna samt att pelarna är färgglada, hur fint? 
 
Det var lite stelt att fota bland folk men efter ett tag börjar man strunta i folket runt omkring. Det blev lite jobbigt när en gubbe kom fram och frågade vad vi gjorde samt att han ville att jag skulle skicka in mina bilder till en fototävling, haha! Han ville dessutom att jag skulle fota hans hund? Haha det var lite konstigt. 
 
Vad tycker ni om bilderna och framförallt kvaliteten? Visst är mina gamla bilder skräp om man jämför skärpan på dessa bilder? 
 
Hoppas ni får en bra start på veckan, snart är det påsk hörni! 
KRAMAR! 
 
 
 
 

#1 - Rebecka Lindström

Superfina bilder verkligen! Vad duktig du är!
Kram :)

Svar: Tack vad glad jag blir fina du! :)
Emilia Sjödin