Emilia Sjödin

Pinsamheter
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
 
Hej mina fina! 
Det har hänt så sjukt konstiga och roliga saker på senaste tiden att jag önskar att jag hade en memory jar, kommer ni ihåg att jag hade en förut? Ni vet en sån där burk man fyller med pinsamma eller roliga lappar som man får läsa efter ett år. Jag hade en förut men jag tror den var på tok för pinsam för att publiceras här på bloggen. Men jag saknar verkligen den där burken, det är verkligen så kul att läsa allt galet man gjort under ett år, särskilt för mig som har sämre minne än en guldfisk, haha. 
 
Min uppdatering på bloggen var verkligen urusel förra veckan, men jag lade all min tid på André och Nanna då André hälsade på oss i Umeå i några dagar. Vi umgicks verkligen varje kväll. Vi hade allt från grillkväll, myskväll till vinkväll och partaj, hur kul? I lördags var det den såkallade tvistefesten, en fest som annordnas för alla som bor på tviste (ett studentområde) plus tusen andra studenter. Jag själv bor på detta område och det ramlade in hur mycket folk som helst på efterfest hemma hos mig, även folk jag inte kände, haha! 
 
Hoppas allt är bra med er! 
KRAMAR!