Emilia Sjödin

FOTOTIPS - TA VARA PÅ SOLEN
 
 
 
 
Hej finaste ni! 
Efter en härlig och kreativ dag på universitetet kom jag hem i skaplig tid och såg att solen strålade in genom mitt fönster, perfekt ljus att fotografera i! Dessa bilder har jag tidigare lagt upp på Instagram story (@emiliasjodin), och jag fick väldigt många frågor angående hur jag gjorde "solfläckarna", de små prickarna i mitt ansikte. Ni som redan följer mig på Instagram vet hur jag gjorde dem, det var faktiskt superenkelt, så här kommer dagens fototips - Ta fram ert durkslag och placera den i solen så får ni fina solfläkar! Testa dock att släcka ner i rummet du befinner dig i för att inte släppa in allt för mycket ljus, risken finns att solfläckarna inte syns om det är för ljust. 
 
Hoppas ni testar detta tips! Lämna gärna en kommentar med länk till er blogg om ni testar detta knep, eller skicka till mig på Instagram. Det vore jättekul! Har ni några roliga och bra fototips man kan göra i solen? Tveka inte att berätta för mig! 
 
Hoppas ni får en fin dag så ses vi, KRAMAR! 
#1 - Matilda Berlin

Men WOOOW! Tusen tack för tipsen vännen! STOR KRAM <3

Svar: Kul att du gillade det!! Kraaam <3
Emilia Sjödin

#2 - Pauline Hurtig

fina bilder, kul att få se :D

Svar: Åh tack vad glad jag blir! :)
Emilia Sjödin