Emilia Sjödin

Fotografering med Klara
 
Hej mina finaste! 
I helgen var jag och min kompis Klara iväg och fotade porträtt. Vi åkte till havet och vi hittade perfekta fotostället bland massa vass. Dock blev det svinkallt och det började snöa, haha! Det blev inte direkt som vi hade tänkt.. 
 
Visst blev bilderna bra? Jag har fotat Klara och Klara har fotat mig, men jag har redigerat alla bilderna. Jag funderar på att göra en video om hur jag redigerar mina bilder, vore det intressant att se?
 
Jag hoppas allt är bra med er så syns vi! KRAMAR! 
 
#1 - Linnea

Du är så begåvad porträttfotograf, Emilia! Så jäkla snyggt och fint redigerat!

Svar: Men tack Linnea! Gud vad glad jag blir!! <3
Emilia Sjödin

#2 - Linnea

Säg till om du skulle behöva en modell ngåin gång! Det hade varit roligt! ❤️

Svar: Åh men jaaa! Det vore så kul!😍
Emilia Sjödin