Emilia Sjödin

1 år sedan
Hejsan alla jätte söta, peppande och stöttande bloggläsare! Under min resa sedan min mamma dog så har ni hjälpt mig sjukt mycket, jag vill säga att jag ibland blir tårögd av era kommentarer, ni har hjälp mig mycket och jag verkligen uppskattar det! Sedan har jag också mina underbara vänner som stöttar mig till 1000!
 
Idag är det precis ett år sedan min mamma gick bort, jag är hemma från skolan för att det kändes bäst så, hade jag varit i skolan så skulle jag inte fått så mycket gjort. Jag har ingen speciell känsla utan det känns mest som om jag spolas tillbaka till den dagen, jag tittar på klockan och tänker på vad jag exakt gjorde för ett år sedan. Jag tänker till och med på hennes planer för framtiden, det känns bara så jobbigt att tänka på det.
 
Senare idag så åker jag iväg till mammas grav med ljus och blommor.
 
Men min mamma finns fortfarande kvar inom mig, både i hjärtat,drömmar och i mina tankar. Jag älskar dig nu och för alltid.
Många tror att en sorg börjar gå över efter ett år men jag tycker bara att det blir jobbigare och jobbigare, det är viktigt att få stöd och att få prata ut!