Emilia Sjödin

Emilia Sjödin
kontakta mig för samarbeten - [email protected] 
Hitta till min : 
Instagram - @emiliasjodin
Twitter - @emiliasjodin97
 
Om mig: 
Jag är en familjekär tjej som är född i Juni 1997 och jag har en stor passion för fotografering (fotograferar med Canon Eos 6DMarkii), mode och smink. Jag har bloggat sedan 2010 på olika domäner och det hela började med att jag har ett stort behov av att skriva av mig. Sedan utvecklades mitt fotointresse och jag ville visa upp mina bilder, därav driver jag den här bloggen idag. Det är så roligt att se att mina kassa mobilbilder från 2010 har utvecklats till en systemkamera som tar gymma bilder. Mitt nästa steg är att försöka lära mig att filma och redigera. 
 
Jag skriver om min vardag, hur det är att leva utan en mamma som tyvärr gick bort i cancer alldeles för tidigt. Jag har lärt mig att stå på mina egna ben och växa upp och mogna till i ung ålder. Min mamma dog när jag var 14 år och sorgen kommer alltid att finnas kvar. Att dela min sorg med alla er läsare lättar på mitt hjärta så oerhört mycket. 
 
Jag är född och uppvuxen i en liten by utanför Falun i Dalarna. När jag var 20 år gammal flyttade jag hemifrån för första gången för att plugga på Umeå Universitet. Jag läser Digital Medieproduktion som förhoppningsvis hjälper mig att driva bloggen ännu mer framåt. 
 
 
Image and video hosting by TinyPic