Emilia Sjödin

Glossybox - Maj
Hej ! Här kommer majs (majs haha) glossybox och jag vet att ni redan har sett en glossybox från maj men då skrev jag fel månad, förra månadens var alltså april och den här månaden är det majs (haha) glossybox. Den är dock lite försenad.
Här är allt jag fick, super nöjd med allt och den var verkligen tung när jag hämtade boxen. 
Först fick jag en parfym från puma, den luktar fruktigt och gott.
pris - 219kr/40ml. Men jag fick bara en prov alltså 1.2ml. 
 
Här fick jag ett turkost nagelack som är från color club, vilket jag redan har ett nagelack ifrån fast ett lila. Nagelacket är jätte bra, och har en fin färg. 
Pris - 69kr/15ml. 
 
i Den här produkten ingår schampo, balsam inpackning och styling i samma flaska. Den luktar gott och jag hoppas den är bra. 
Pris - 299kr/480ml. Men jag fick 60ml. 
Sedan fick jag en kropps och ansiktstvål som innehåller massor av oljor. 
Pris - 99kr/236ml.
Jag fick en spraydeo som luktar hur gott som helst, den luktar lika gott som parfymen. 
pris - 99kr/150ml. Jag fick 50ml.
Sedan så fick jag en sun lotio med spf 15. luktar supergott. 
pris - 109kr/180ml. Men jag fick 59ml. 
Sedan fick jag en läsk också, helt gratis. Den är fett gullig men den smakar inte så gott, det är typ en energidryck. 
 
Det var allt jag fick den här månaden och jag är jätte nöjd över alla sakerna jag fick. Dock så vill jag ha smink och inte så mycket till kroppen, men men. 
 
#1 - Amanda

Najs!