Emilia Sjödin

Kärlek till min misse
 
Vilken pussgurka jag är haha! Jag fick nyss en kommentar om att jag bara lägger upp bilder på mig själv. Haha, det är min blogg och då brukar man oftast ha mest bilder på sig själv, men jag håller med att det blir tråkigt. Jag hade gärna fota någon annan, men det blev inte så. 
Men på den här bilden så är det inte bara jag........det är min katt också, hihi.
 
#1 - iisa

Ååå naaws vad gulliga ni är! :)

#2 - Sara

Superfin blogg och foton! :) Hur gör du såna där "om-mig" rutor förresten? :P

Svar: jag försåt inte riktigt vad du menar? men menar du kollaget så har jag gjort det i picmonkey.com :)
Emilia Sjödin

#3 - Amanda Johansson

Ja vi kan göra ett bloglovin byte :) Säg till när du lägger till mig så lägger jag till dig!
Jätte härliga bilder!

#4 - Amanda Johansson

Okej, så nu följer jag dig med :) !

Svar: så bra! :)
Emilia Sjödin

#5 - LINNÉA FLYSTAM

Härliga bilder!

Svar: tack! :)
Emilia Sjödin

#6 - benedit ♥

ååh vad söta bilder! :)

sv; följer dig med nu!:)

Svar: vad bra! :)
Emilia Sjödin

#7 - Sandy

Så fin blogg!

#8 - ♫♪ sandra

söta!

#9 - Emma - The one and only

sv: självklart vill jag det! Säg bara till när du har lagt till mig så gör jag likadant:D

#10 - Faarahs

Åh va söt <3

#11 - Make the seconds count

Visst, säg bara till när du har lagt till så gör jag likadant =)

Svar: jag har lagt till dig nu :)
Emilia Sjödin

#12 - Carolina - Stall Assla

sv: absolut! Säg till när du följer oss så gör vi detsamma :)

Svar: jag följer er nu! :) Lämna en kommentar när ni följer mig :)
Emilia Sjödin

#13 - Carolina - Stall Assla

sv: Fäljer nu :)

Svar: bra :)
Emilia Sjödin

#14 - Therese

Otroligt fina och söta bilder. Hoppas du hittar på något skoj trots det tråkiga vädret.