Emilia Sjödin

Sweet sixteen
 
Hej alla! Idag är jag superglad eftersom det är min födelsedag. Många grattis har jag fått och hur många fula bilder på mig som helst, haha. Ibland förstår jag inte att jag orkar vara så ful haha. 
Fina presenter har jag också fått, ska dock byta in en tröja som jag redan har. Det blev en sväng upp till mammas grav också, vilket kändes bra. 
Imorgon kommer mina kära vänner hit och grattar mig. Hoppas eran dag har varit lika bra som min! 
STORA KRAMAR! 
 
 
#1 - fanny ahlm - gravt hörselskadad, lever livet

Sugen på att synas lite mer? Ta chansen, klicka in och var med i tävlingen så kanske det är din tur att få synas!

#2 - Emma - The one and only

Grattis:D

sv: tack så jätte mycket:)

#3 - Carolina - Stall Assla

Grattis!

sv: Jag har en Nikon D3100 :)

#4 - benedit ♥

grattis i efterskott! :)

sv; jaa visst gör den, ska bli så kul att se den :D