Emilia Sjödin

Låten har fastnat på hjärnan.
 
Hej! Sitter just nu och lyssnar på Zara Larssons låt Bad boys och jag kan inte sluta lyssna på den, den har liksom fastat på hjärnan, jobbigt läge.
Idag var det tänkt att jag skulle fota med Nanna och Ida men eftersom det blev pissväder så gick det åt skogen. Nu väntar jag bara på att klockan ska bli 1-2 så jag kan åka in till stan och köpa en present till min bror som fyller år i morgon och sedan möta upp Nathalie och Emma som ska följa med hem till mig, vi ska fixa oss tillsammans och sedan möta upp ännu flera tjejer och sen drar vi in till etage på kvällen (en nattklubb). Och det kommer bli skitkul, och efter det så ska de sova hos mig också. En rätt bra dag kort sagt. 
 
Vad är era planer för dagen ?
#1 - Jennifer

sv: Åh tack :D
Allt bra?
kramis ♥

#2 - Jennifer

sv: Jag blev nr.37 :)

#3 - Linnea

Den fastnar faktiskt! Hoppas att du haft en bra dag, vad har du för dig en kväll som denna då?
Kram♥

Svar: Jag stack till etage och festade! Vad gjorde du igårkväll då? :)
Emilia Sjödin

#4 - Julia

Visst är den bra? Älskar den!

#5 - Make the seconds count

Så catchy! ^^