Emilia Sjödin

FAME
Hej! Länge sedan jag skrev något här.  (fullt upp med skolan och helgen ängnades med folk) 
Idag när jag kom hem från skolan så hittade jag den här godingen + en stor tobleroneask på mitt rum. Pappa har varit på kryssning och köpt en parfym och godis till mig, vilken snäll pappa jag har. 
Parfymen är från Lady Gaga och den heter Fame. Som ni ser så är själva parfymen svart, trodde först jag skulle bli svart när jag sprutade på mig den men det blev jag inte, som tur var. Det skulle inte förvåna mig om Lady Gaga vela göra en parfym som blev svart när man sprutar på sig den, haha. 
 
Imorgon har jag ett prov, mitt första prov i gymnasiet och jag har förberett mig så bra, tror det kommer gå skitbra rent utsagt. 
Vad har ni haft för er? Kommentarer har ramlat in och ni har undrat en massa saker och jag ska försöka ta itur med det senare, hoppas det är okej?
 

Bamsekram till er! <3
 
 
#1 - Lina

Vad fin blogg du har!

Svar: Tack, vill du göra ett bloglovin byte med mig? :)
Emilia Sjödin

#2 - ♫♪ sandra

nice!

#3 - Jessica

Den parfymen har jag också, den luktar riktigt gott :)

Sv: Ja verkligen!

Svar: Det luktade jättegott, dock var den lite stark. :)
Emilia Sjödin

#4 - Milina

Åh vill oxå ha den!

Svar: Den luktar sjukt gott! :)
Emilia Sjödin

#5 - fille

tack så mycket!

Du...jag har precis börjat blogga igen. har du tips på vad jag ska blogga om så bloggen blir så bra som möjligt ?:)

Svar: Skriv om vad som är typsikt dig! Vad vill du läsa i andras bloggar? Det är det jag tycker du borde skriva om i den egna blogg, ha intressanta bilder också. :) Kram hoppas det hjälpte
Emilia Sjödin

#6 - benedit ♥

åh den måste jag lukta på :)

sv; hihi tack :D

Svar: Den luktar jättegott! :)
Emilia Sjödin