Emilia Sjödin

En glad dag
 
 
Hej mina vänner! 
Idag är mitt humör på topp! För det första så har jag alltid haft ångest inför mina tyskalektioner men nu är vi helt plötsligt bara fem personer i klassen istället för 30. Så skönt! Nu känner jag alla i klassen och det kommer inte vara lika läskigt längre. 
Dessutom hade jag min första lektion i foto vilket var väldigt roligt. Jag kommer framöver få ta med mig min kamera till skolan och lära mig den bättra, vilket jag tror kommer bli jättekul! 
 
Nu poppas det musik i hela huset och snart ska jag få äta min favoriträtt, vet ni vilken? Haha om ni har hängt på min blogg ett tag så vet ni att det är korv, potatis och vitsås. Lite ovanlig favoriträtt men den är min favorit. 
 
Hoppas att allt är bra med er och att ni taggar för idol och PH ikväll! Ha det gött! 
#1 - Susanna Maria J

Vilket fint halssmycke!

Svar: Tack så mycket! Jag gillar det jättemycket :)
Emilia Sjödin

#2 - Amanda Johansson

Åh vad fin du är :)

Svar: Tack vad glad jag blir! :)
Emilia Sjödin