Emilia Sjödin

Glossybox november 2014
 
 
 Fick hem novembers glossybox idag! Blev så glad när jag såg en concealerpalett från So Susan. Har varit ute efte en palett med mörka concealers i som man kan contura ansiktet med. Det är även en vit concealer i den som jag ska använda som highlighter, jag är så spänd på att få testa den! So Susan är ett sådant bra märke och eftersom den var dyr så hoppas jag den är bra! 
 
Sedan fick jag ett kroppsglitter i i färgen grön. Har känslan av att jag inte kommer att använda den men det stod att man kunde ha den på naglarna också, så jag får se om jag kommer på något roligt att göra med glittret. Ett ögonbrynsgel som verkar bra! Ett läppglans med dubbeleffekt och sedan en handkräm. 
 
Jag är jättespänd på att testa produkterna i den här glossyboxen! Betyget får blir 4/5! 
 
 
#1 - ☆Z I N J A☆

Åh vad bra box!

Svar: Ja jag blev riktigt glad ! :)
Emilia Sjödin

#2 - Talia

Vad bra produkterna låter bra!

Svar: Ja jag hoppas de är bra ! :)
Emilia Sjödin

#3 - Camila Torres

åh du får säga ifrån hur den So Susan funkar för dig! Hört en massa bra om det!

Svar: Självklart det ska jag göra ! :)
Emilia Sjödin

#4 - Karin Lygnersjö

Ser ut som jättebra grejer ju! Har också velat beställa glossybox men pengarna räcker inte till :/

Sv: Åh tack :)

Svar: Ja de var faktiskt riktigt bra! :)
Emilia Sjödin