Emilia Sjödin

Kjolar och paljetter
Hallå där! Igår åkte jag in till kupolen för att köpa en jullklapp och även något till mig själv. Hittade två kjolar jag verkligen älskar, sitter så otroligt bra på! Köpte dem på cubus för 149kr/st. Sedan inne på H&M hittade jag en glitter t-shirt. Jag vet ärligt talat inte vad jag ska tycka om den, haha. Den är ju väldigt speciell så att säga. Men saken är den att jag har letat efter den här t-shirten hur länge som helst, men rätt storlek har aldrig funnits. Men så hittade jag den på kupolen och jag var bara tvungen att köpa den. Jag tycker den är extremt ful men ändå rätt cool samtidigt haha! Jag tycker den skriker nyår men jag får se om jag har modet att bära den då!
 
 
#1 - sofia

åh vilka fina kjolar!

Svar: Ja det tycker jag också! :)
Emilia Sjödin

#2 - ♫♪ sandra

snyggt!