Emilia Sjödin

Glossybox - Januari 2014
 
1. Revlon proffessional equave hydro nutritive detangling conditioner. 
Vårdande leave- in balsam med keratin. Skyddar på utsidan och gör håret mer lätthanterligt och elastiskt vilket förhindrar att topparna bryts av. Från insidan vårdas håret med näring och fukt. 
Orginalprodukt 149kr/200ml  men jag fick 9ml. 
 
2. Sumita brow set. 
Bristtiska tidningen Marie Claire rekomenderar denna brynpenna som fixerar dina ögonbryn till exakt den form du önskar. Den genomskilniga vaxformulan ger ett natruligt och hållbart resultat.
Orginalprodukt 139kr/st
 
3. Benefit cosmetics the porefessional. 
Mirakelprimer som direkt minskar synligheten av porer och fina linjer. Ger dig en jämnare hud som bas och gör så att din makeup håller längre. Vår favoritprodukt från retrolyxiga benefit! 
Orginalprodukt 290kr/ 22ml Men jag fick bara 3.0 ml. 
 
4. Oral-B 3d white luxe glamorous shine (nylansering) 
Lyxig tandkräm som tar bort missfärgningar (upp till 90%), gör tänderna vitare och stärker emailjen. Innehåller 3D-whites bästa teknik för vitare tänder som verkar både direkt och förebyggande. 
orginalprodukt 25kr/ 75ml. Det här var en fullstorlek jag fick. 
 
5. Karmameju charcoal konjac sponge 
Rengöringssvamp som balanserar PH värdena och milt exofilerar huden. Silkfibrer från amorphophallus konjac plantan gör den naturlig är fylld av vitaminer, mineraler och aminosyror. 
Orginalprodukt 89kr/ st. 
 
 
Lite tråkigt att jag inte fick något smink. Men jag är sjukt spänd på att använda svampen, primern från benefit vilket jag alltid har velat haft. Jag har även testat balsamet och det luktade sjukt gott och verkade direkt. Nästa månads box är det ett tema, kan ni gissa vilket? 
ALLA HJÄRTANS DAG! Hoppas man får mycket smink, typ läppstift, rouge eller likande. 
#1 - ♡ Hanna Andersson ♡

Vad roligt!!

Sv: Åh tack så hemskt mycket :D
Kram

#2 - jonssonelleen.blogg.se

sv: haha tack så mycket! :)

#3 - Tess

Oh jag gillar :) Allt bra med dig ?

Svar: Ja allt är bra, hur är det själv? :)
Emilia Sjödin

#4 - ☆Z I N J A☆

åh vad kul med glossy box:) så bra!

Svar: Ja väldigt roligt faktiskt. Det är som julafton en gång i månaden :)
Emilia Sjödin

#5 - Emelie

Sv: desamma :)

#6 - sabina

sv; Ja visst är det fint! :)

#7 - julia

kul med glossybox :)

Svar: Ja verkligen :)
Emilia Sjödin