Emilia Sjödin

Gårdagen
 
 
 
Tjenare! Hur är det med er? Med mig är det bra och jag är så glad att jag är ledig idag, fast vädret var tråkigt då det regnar. Idag fyller min moster år så jag hade tänk att åka hem till henne och gratta henne. Senare ikväll ska jag hitta på något med mina kompisar, får se vad det blir. 
 
Gårdagen. Jag såg ju på filmen Bad Neighbours och den var faktiskt bra. Zac Efron var med i filmen utan tröja dessutom och då var man bara tvungen att se filmen, ellerhur tjejer? Helt okej film och jag tycker ni borde se den!
 
#1 - Sanna Widman

Härliga bilder, fina tjejer! :)

SVAR:
Japp, tack så mycket :)

Svar: Tack så mycket! :)
Emilia Sjödin

#2 - ♡ Hanna Andersson ♡

Tror jag ska gå på den filmen i veckan någon dag, har också hört att den ska vara jättebra! :D

Svar: jag det tycker jag att du ska göra ! :)
Emilia Sjödin