Emilia Sjödin

Glossybox oktober 2014
 
 
 
 
 Månadens glossybox var vädigt färglad. Boxen var rosa och blå men någon tjej på. Dock tyckte jag den inte var särskillt snygg. Jag har lite blandade känslor när de gäller den här boxen. Den produkten jag gillar mest är rouget från So Susan. Jag har flera saker från So susan och jag verkligen älskar dessa produkter! De är så pigmenterade och rouget var i en jättefin färg. Ser ni det längst till höger? Det är inget nagelack utan det är en lip och cheek tint i en jättefin korall färg. En handsprit fick jag också, den stora gröna saken. Den luktar sjukt gott och jag kommer använda den varje dag innan jag sminkar mig. 
 
Sedan fick man ett par lösnaglar i en rosa färg och en ögonskugga som är gul. Jag vet inte hur de tänkte direkt? Jag brukar aldrig använda en gul färg på mina ögonlock. Men man kanske kan använda den till påsken eller något haha!
 
Betyg på boxen : 3/5! 
#1 - Mikaela

Verkar ändå vara bra produkter, håller dock med om den gula ögonskuggan :P Jag tillverkar mycket smycken och jag inspireras mycket av färger, men jag är inte sådär speciellt glad i gult och hittar aldrig någon inspiration i det, haha! det är en svår färg (:

Svar: Ja jag håller med dig helt och hållet! :)
Emilia Sjödin

#2 - Kimmey ~ Kung varje dag

Jag fick också den ögonskuggan, hoppas på att den är snyggare på. Använder inte heller gult, men det såg ut som att det var lite inslag av guld i. Så jag hoppas på att den ser bättre ut på, annars ger jag nog bort den eller något. haha

Svar: Ja jag håller med dig helt klart! Kommer nog ge bort den jag också :)
Emilia Sjödin

#3 - Moa Persson

haha lite roligt med den gula ögonskuggan ^^
Men verkade vara hyfsade saker ändå!
Hur mycket kostar egentligen glossy box och hur ofta får man hem det? :)

Svar: Ja jag kommer nog ge bort den gula ögonskuggan. Man får glossybox en gång i månaden och jag tror en månadsprenumeration kostar 149kr. Men jag har ett halvårsprenumeration och då kostar det 699kr. Kram :)
Emilia Sjödin

#4 - KassandraPalma

härligt innehåll! :)

#5 - MADDISENJ.SE

Vilken härlig box

#6 - Linda

den hade jag tyckt om.

#7 - MATILDA

åh vad kul med glossybox :D

Svar: Ja verkligen ! :) det roligaste på månaden :)
Emilia Sjödin

#8 - Karin Lygnersjö

Vilken fin header du har skaffat, riktigt läcker! :)

Svar: Tack så jättemycket ! :)
Emilia Sjödin

#9 - Camila Torres

hur länge har du haft du fått glossyboxen? jag vill också skaffa den, men tvivlar en massa på den..

Svar: Jag här prenumererat på glossybox i snart två år. Jag tycker om det jättemycket ! Tycker verkligen inte att du ska tvivla :)
Emilia Sjödin