Emilia Sjödin

Gårdagen

Här får ni en bild på mig och pinglan Filippa! Igår åkte vi som sagt in till stan på granny (gratis festival). Vi var inte inne på området så mycket, det enda vi gjorde där var att Filippa köpte 10 munkar och sedan åt jag Filippa och Nanna upp dem haha. Men innan dess så var vi hemma hos två tjejer som heter Caroline och Donna, där även några fler kompisar var. Det var jätteroligt medan vi gjorde oss peppade inför granny.

Senare nere på stan träffade vi på ett par kristna typer och de sade att vi kunde gå till en kyrka i närheten och få gratis fika, och det gjorde vi såklart. Fika är aldrig fel. 

Det var nog allt jag hade att säga! Kram!
#1 - MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

Svar: Allt är bra med mig! Hur är det själv? :)
Emilia Sjödin

#2 - Emelie

Låter väldigt skoj :D

Svar: Det var det också! :)
Emilia Sjödin

#3 - ebba

Lät som ni hade en bra dag igår :)

Svar: Ja det hade vi också! :)
Emilia Sjödin

#4 - V I L M A L A ♔

Ditt leende dödar!!

Svar: Haha bästa jag hört! :)
Emilia Sjödin

#5 - Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Så fin blogg =) Vill du göra bloglovinbyte?

Svar: Åh tack så jättemycket! Ja visst! Säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig sen :)
Emilia Sjödin

#6 - Linnéa

Tack snälla, vad glad jag blir <3

Min bloglovin' krånglar lite - men ska adda dig när den funkar igen :)

Svar: Okej! Säg till när du följer mig om det funkar så lägger jag till dig sen :) kram
Emilia Sjödin

#7 - Jonna kanon

Svar: Ja! det gör jag gärna! :)

Svar: Vad kul! Då lägger jag till dig nu:) säg till när du lägger till mig :)
Emilia Sjödin

#8 - NICOLE

Vad trevligt ni verkat haft det :)

SV Ja visst , lägg till mig! =)

Svar: Ja det hade vi verkligen! :)
Vad bra! Jag har lagt till dig nu så säg till när du lägger till mig :)
Emilia Sjödin