Emilia Sjödin

Framkalla tavla
 
 
Hej! Jag funderar på att framkalla en tavla utav den här bilden som jag har fotat för väldigt längesedan. Men jag vet inte riktigt hur jag vill ha det, ska bilden vara ståendes eller liggandes? 
 
Sen undrar jag om ni vet någon bra hemsida där man kan framkalla tavlor så jag får bra kvallitet? Om ni vet det får ni gärna kommentera sidan här under! 
 
 
#1 - nathalie

Riktigt fina bilder du :)

Svar: Tack så mycket! Men det är samma bild haha!
Emilia Sjödin

#2 - olivias | mode, foto & vardag

åh vilken fin blogg jag hittade nu, så fina foton du tar!!

Svar: Åh tack så otroligt mycket! Vad glad jag blir! :) Kram
Emilia Sjödin

#3 - THE REVOLT

Vilket fint foto ^^ liggandes tycker jag ^^

Svar: Tack så mycket! Okej, jag tycker nog den är finare så också :)
Emilia Sjödin

#4 - j

liggandes tycker jag också för de är så du tog bilden så de är passande <3

tycker att du kan visa och beskriva mer hur du kan ta så finna bilder och kanske visa en video hur du redigerar skulle va kul för både mig och andra?! :)

Svar: Okej ! Den blir nog bäst så :)
Haha bra idé! Men jag skulle inte våga göra en video haha
Emilia Sjödin

#5 - Fanny Hult

http://www.fujidirekt.se är en bra sida tycker jag :D

Svar: Tack för tipset! :)
Emilia Sjödin

#6 - Fanny Hult

och jag är lite udda och tycker ståendes blir nog himla fint i tavla !:)

Svar: Haha! Funderar på att köpa en tavla så att man kan ha den åt båda hållen om man vill :)
Emilia Sjödin