Emilia Sjödin

Ligga, gifta, döda
 
Ni ville att jag skulle göra ett inlägg där jag ska välja vilken kändis jag skulle vilja gifta/ligga med och vem jag skulle välja att döda. Det här är dock inget seriöst inlägg hoppas jag att ni förstår. Det går runt en "Tag" video på youtube där de gör samma sak. Den jag väljer att döda är knappast någon jag vill döda om ni förstår? 
 
Men jag behöver er hjälp! Vilka kändisar ska jag välja mellan? Jag tänkte att ni ska få kommentera en del kändisar och sedan lottar jag ut tre kändisar (kanske i omgångar?) som jag sedan ska välja vem jag vill vad med. 
 
Så ös på med kändisförslag nu! Både tjejer och killar! 
#1 - FrökenTV, bloggen om tv och film

hmm.. svårt ska tänka lite

Svar: Gör så! :)
Emilia Sjödin

#2 - Ebba

Calum Hood
Zac Efron
Cameron Diaz
Iggy Azalea
Ariana Grande
Shawn Mendes

Hoppas det går bra med fler haha. Kram :)

Svar: Självklart! Tack så mycket för kändisarna :)
Emilia Sjödin

#3 - alina

Omar Rudberg
Oscar Enestad
Oscar Molander
Felix Sandman
Drake
Rihanna
Justin Timberlake

Svar: Tack för förslagen! :)
Emilia Sjödin

#4 - Sanna Widman

Superkul idé! :) Hmm ska försöka komma på några, svårt med namn ibland.

Dylan Obrién
Ed Westwick
Shay Mitchell
Demi Lovato
Josh Hutcherson

Svar: Vad kul att du tycker det! Tack så mycket för förslagen :) Kram
Emilia Sjödin

#5 - Becka

Zac Efron, Johnny Depp, Angelina Jolie

Svar: Tack så mycket för förslagen :) Kram
Emilia Sjödin

#6 - Alice

Ed Sheeran, Hozier, Taylor Swift, Micheal Jackson...

Kanalen "Te Tisdag" gjorde denna TAGen, kolla vilka kändisar de hade med :)

Svar: Tack för förslagen! Jag har redan sett Te tisdags video men det är roligare när ni kommer med förslag. Kram! :)
Emilia Sjödin

#7 - Emilija Romaite - Träning & Hälsa

Zac Efron
Alexandra Bring
Vanessa Hudgenss
Justin Bieber
Naill Horna eller alla 1D-killanra
Usher

Svar: Tack för förslagen! :)
Emilia Sjödin