Emilia Sjödin

New in // Läppstiftsbehållare & Klänning + kimono
 
Hej! Var ju som sagt på stan igår med Filippa och shoppade. Det jag fick med mig hem var en jättemysig kimono/morgonrock i silke som passar perfekt på morgonen när man ska upp och sminka sig, eller när man inte orkar klä på sig haha! Sedan hittade jag världens finaste klänning på Ginatricot! En grå lång tight klänning med hög hals, så snygg (Emoji med hjärtan som ögon). Det är en väldigt snygg men enkel klänning, orkar man inte dra på sig något jobbigt duger denna klänning och man blir snygg utan att behöva anstränga sig. 
 
Kommer ni ihåg att jag förut alltid tvättade mina sminkborstar med en Brush cleaner från Kicks? Den tog i allafall slut för väldigt länge sedan och jag har inte orkat köpt en ny. Men nu har mina sminkborstar fått lidit alldeles för länge så igår köpte jag hem en ny. Funkar otroligt bra och du kan använda samma borste till en annan produkt bara några sekunder efter att du har tvättat den! 
 
Jag hittade även en väldigt fin läppstiftbehållare inne på Åhléns. Jag har för många läppstift och de får inte längre plats i min sminklåda så därför köpte jag en liten behållare att ha på mitt sminkbord där jag har mina absoluta favoritläppstift. Smart va? 
 
Hoppas allt är bra med er så syns vi imorgon! KRAMIS! 
 
#1 - Sanna Widman

Så fina köp och bra tips med borttagningen! :D

Svar: Vad kul att du tycker det ! Kram :)
Emilia Sjödin