Emilia Sjödin

Glossybox November 2015
Hej mina fina bloggläsare! För några dagar sedan fick jag min glossybox med massor av spännande saker i. Egentligen vill jag ha julboxen men den orkar jag inte beställa (ingår inte i prenumerationen), så jag får nöja mig med en julinspirerad box haha! 
 
Här under hittar ni vad som finns i novembers glossybox! 
1. Naobay - ansiktsvatten 145kr/200ml!    
En superbra toner för mig som har känslig hy. Produkten luktar ingenting vilket är superskönt, då slipper min hy bli så röd! Jag har sen tidigare en skrubb och dagkräm från samma märke som är superbra! 
 
2. Make Up Store - Kajalpenna i färgen lila 140kr/st!  
Den perfekta kajalpennan till de som har samma ögonfärg som mig, grön! Visste ni att lila färger framhäver färgen grön? Jag har börjat använda den lite smått och man ser verkligen att ögonfärgen framhävs! 
 
3. Êntre Belle Cosmetics - ögon-roll-on 395kr/15ml. 
Först trodde jag detta var en concealer man lägger under ögonen men så var det inte. Detta är en svalkande gel man lägger under ögonen som dämpar svullnader! 
 
1. Maybeauty - ansiktsgel 249kr/6pack á 10ml! 
Det här är en ansiktsgel som ska exfoliera huden. Som vanligt ska det ta bort döda hudceller osv, sen sköjer man bara bort detta med ljummet vatten! 
 
2. Carmex - läppbalsam 29kr/7,5g. 
Ni har säkert provat denna produkt tidigare? Den är ganska populär men jag tycker inte den verkar så bra. Det är ett vanligt läppbalsam som är vårdande och skyddande för läpparna! 
 
Betyg på boxen : 3/5 ! 
 
Vad fick ni i eran glossybox?