Emilia Sjödin

Festbilder






...Och idag mår man som man förtjänar, haha! Igår hade jag sjukt kul med detta gäng, förfesten var jätterolig och alla var så otroligt snygga! Vi skulle som sagt till etage och när vi kom dit var det sjukt roligt, jag själv tycker aldrig etage är så speciellt roligt men på halloween var det något helt annat! Jag åkte dock hem tidigt då jag hade druckit alldeles för mycket, så idag mår jag som sagt som jag förtjänar. 

Men ikväll ska jag ut igen, haha! Men denna gång ska vi på hemmafest/ lokal där man känner mer folk! Jag ska hem till min kusin Jessica på eftermiddagen och ha en liten tjejkväll med henne där vi pratar om allt mellan himmel och jord och kanske äter något gott, sedan ramlar vapendragarna in så påbörjar vi förfesten. Blir kanon! 

Ha det bra finisar !