Emilia Sjödin

Studenten - Skor & klänningar
 
Ett / Två / Tre / Fyra / Fem / Sex 
 
Hur vackra skapelser? Jag älskar när skor är "Lace up", allstå när snörningen fortsätter upp på benet. Dessa skor skulle verkligen passa perfekt till studenten. Nackdelen med skorna 1-4 är att de har så himla smal klack, efter en lång studentdag är nog fötterna döda, haha. 
 
Har ni ännu inte hittat en klänning till studenten/ skolavslutningen så har ni sex stilrena klänningar här ovanför. Min favorit av dessa är nummer två! Jag har redan funnit den perfekta studenklänningen som jag kommer att ha, känner mig så fin i den. Här har ni en sneak peak (länk).   
 
Jag har dock inte hittat en balklänning som jag vill ha än, panik!! Har ni tips på en bra svensk hemsida får ni jättegärna länka i kommentarerna! 
 
Kram på er !