Emilia Sjödin

Glossybox ?
Hejsan alla fina! Nu kanske ni blir förvirrade när det kommer ett inlägg om en ny glossybox när jag har sagt att jag har avslutat min prenumeration? Sanningen är den att jag också blev förvirrad. Tydligen så är denna box den sista jag får, haha!
Elizabeth Mott - Queen of the fill. 
Detta är en ögonbrynsgel som tyvärr är för ljus för mig. Jag funderar på om jag ska ge bort den till någon av mina vänner. Orginalprodukt ; 175kr/4g. 
Benefit - They're real tinted Lash primer. 
Det här är ett serum som man applicerar på fransarna innan man lägger mascaran för att få fylligare och starkare fransar! Eftersom serumet är i en mörk brun färg kan det även användas som mascara! 
Orginalprodukt : 259kr/8,5g. 
Oral- B 3D white Luxe perfection toothpaste.  
Orginalprodukt : 39,90kr/75ml. 
Gliss - Total repair Balsamspray. 
Detta är en balsamspray som man lägger i torrt hår och inte behöver sköja bort. Jag har testat den och jag tycker den funkar jättebra och dessutom luktar den väldigt gott! 
Orginalprodukt : 49kr/200ml. 
The body shop - Oils of life, intensely revitalising sleeping cream. 
Detta är en nattkräm jag ser väldigt mycket fram emot att testa! 
Orginalprodukt: 395kr/80ml. 
 
BONUS! Gliss - Sensational strenght serum. 
Orginalprodukt : 79kr/150ml. 
 
#1 - Elin

Så himla roligt med glossybox, varför slutade du? Är det något du rekommenderar eller är det bara "skit"

Svar: Jag har prenumererat på glossybox i ungefär 2 år och nu kände jag att det började bli dyrt. Men det är verkligen något som jag rekommenderar ! :) kram !
Emilia Sjödin

#2 - Emelie

Åh! Jag hade verkligen velat ha allt i den boxen, haha! Bra att få en så bra box som avslutning ;)
Kram

Svar: Ja det var ett väldigt bra avslut! Kramis :)<3
Emilia Sjödin