Emilia Sjödin

Dagens Makeup
 
 
Godmorgon! Idag tog jag och Philip en sovmorgon till klockan tio, riktigt skönt. Idag är jag ledig (självständig lektion) och min tanke är att försöka beta av lite plugg, har blivit så lat på senaste tiden och skjutit på alla mina uppgifter och gör klart dem i sista sekund, någon som känner igen sig, haha? 
 
Men strunt i plugget nu. Jag har fått en kommentar om att börja med dagens makeup då jag ofta lägger upp bilder på smink men inte på hur sminket ser ut på? Skulle det uppskattas tro? Dock vet jag inte hur jag ska ta bilder med tanke på att jag inte har någon viewfinder på min kamera. Men jag kan alltid göra ett försök! 
 
Vad tycker ni? Dagens makeup, hiss eller diss? 
KRAAAAMAR! 
 
#1 - Rebecka Kärrbring

HISS HISS HISS!

Svar: Åh vad kul ! :)
Emilia Sjödin

#2 - Wilma Ahlborg

sv: Jag kan verkligen rekommendera dig att göra det! De är såå himla bra, nu har ju testat både ett vanligt läppstift och nu mina liquid lipsticks och alltså båda är suveräna! Så det tycker jag verkligen att du ska införskaffa dig någon gång! :D kram

Svar: Åh vad bra! Då måste jag verkligen ta och beställa några! :) Kram
Emilia Sjödin

#3 - Alice Lindström

Jätte fin sminkning!

Svar: Tack så mycket! Det kommer upp bättre bilder imorgon på en sminkning. KRAM! :)
Emilia Sjödin

#4 - Henrietta Nylund

Såå fint!

Svar: Tack så jättemycket fina du! :)
Emilia Sjödin

#5 - Emma Engström

Åhh så fin du är!

Svar: Tack så jättemycket! Vad glad jag blir! Kram på dig finis :)
Emilia Sjödin

#6 - Ida Lindborg ♡

Så fiin!!

Svar: Åh tack detsamma Ida! :)
Emilia Sjödin

#7 - Linn Strömberg

Gör också så med allt plugg, tyvärr :(
Såååå fin du är ! <3

Svar: Det är så typsikt, haha! Men tack så jättemycket finis! :) <3
Emilia Sjödin

#8 - Jessica

Så fin! Och absolut hiss :)

Svar: Vad roligt! Tack så mycket :)
Emilia Sjödin