Emilia Sjödin

Syskonmys + Tips på serier
 
Hörni, vad är mysigare än en liten bebis till syster? 
 
Idag tänker jag tipsa er om några serier jag har börjat kika på! Har ni några tips på serier eller filmer för den delen får ni gärna lämna en kommentar. 
 
Svartsjön. Historien i Svartsjön tar sin början då den unga rikemanssonen Johan bestämmer sig för att öppna den tidigare nedlagda skidorten Svartsjön, som stängdes på grund av några mystiska dödsfall för 20 år sedan. Tillsammans med en grupp vänner och flickvännen Hanne tar Johan över stället, och gänget inleder en lustfylld vistelse med skidor, fest och flirtar. Men snart börjar mystiska händelser splittra gruppen, och när den extrema kylan gör livet svårt i Svartsjön börjar sprickorna i gänget bli allt tydligare. (text från viafree). 
 
Wahlgrens värld tittar jag mest på för att jag älskar Bianca Ingrosso. Serien handlar om Pernilla Whalgrens familj som bjuder på deras vardag. Både bråk, kärlek och tokheter bjuder serien på! 
 
Blindspot. Nu kommer en av årets mest lovande serier i nivå med Blacklist. Ett konspiratoriskt kriminaldrama som kretsar kring en kvinna som hittas på Times Square, utan minne och med kroppen täckt av mystiska tatueringar. (Text från Viaplay). 
 
#1 - Tua

Vilka vackra bilder på dig & bebis❤️ & gällande serierna så följer jag både Svartsjön & Whalgrens ☺️👏 & jag älskart !! Önskar dig en fin dag kram kram

Svar: Tack så mycket fina du! Ja serierna är verkligen bra ! ❤️ kram kram
Emilia Sjödin

#2 - Matilda

Så söta bilder! :D