Emilia Sjödin

Jag är tillbaka!
 
HUR PERFEKT ÄR INTE DENNA ROSA FÄRGEN?
Här om dagen beställde jag denna superfina blus från Zara, ni hittar den HÄR!  Det är en volangblus som har rosetter på ärmarna (klicka på länken så förstår ni).
 
Jag kanske borde börja inlägget med ett HEJ!  Jag kan inte låtsas att jag inte har varit frånvarande från bloggen i cirka två månader, för det har jag. Jag ber så mycket om ursäkt att jag inte förvanade er på en väldigt väldigt lång bloggpaus. Mina senaste inlägg handlar om att jag inte mådde så bra, vilket jag inte gjorde. Men jag mår otroligt mycket bättre nu och är redo på att börja blogga igen! Jag blir dessutom så GLAD när jag ser att ni fortfarande klickar er in på min blogg varje dag, fastän det inte finns några nya inlägg. 
 
Jag tyckte det var svårt att börja blogga igen. Desto längre tiden gick desto mer var jag tvungen att förklara, haha. Jag menar, jag har inte bloggat sedan februari, det finns ju en hel del ni har missat. Men det kommer även massa nya roliga saker! Till exempel så vet ni inte att jag ska gå på en modevisning nästa vecka, och jag ska vara MODELL?! Jag är väldigt nervös men det kommer förhoppningsvis vara superkul! 
 
 
Jag berättar mer i ett annat inlägg för nu måste jag åka iväg till jobbet! Ikväll kanske jag träffar min saknade bästis och dessutom är det fredag så nu peppar vi inför en låååång helg! Puss och kram mina finisar! 
 
#1 - Lovisa Sanyang

Vad fin! =)

Svar: Tack så mycket ! :)
Emilia Sjödin