Emilia Sjödin

Drömmigt
 
Men hejsan mina fina bloggläsare! 
Ni vet hur mycket jag älskar att shoppa och äntligen har jag klickat hem dessa två rosa plagg från Nelly.com! Jag har bevakat dessa plagg i flera veckor då de har varit slutsålda. Nu ligger plaggen i min garderob och jag är så nöjd med köpet, dock var kjolen lite väl tight, man ser verkligen troskanten, tyvärr. Mitt tips till er som också vill köpa kjolen är att välja storlek S om ni vanligtvis brukar vara en 34/36:a. 
 
Nu kanske inte dessa plagg var supersnygga på mig eftersom jag är blekare än blekast. Jag har knappt fått några soldagar, tyvärr. Jag är rädd att jag ser naken ut om man ser mig på håll då det är samma rosa färg på kläderna som på min hud, haha! 
 
Jag har köpt lite mer kläder och även fått några sena födelsedagspresenter, skulle ni vilja att jag visar dem? 
Jag hoppas att allt är bra med er så syns vi! KRAMAR! 
 
 
#1 - Evelina

Var ju hur fint som helst på dig!!!! 🌸

Svar: Tycker du? Tack vad glad jag blir!😃
Emilia Sjödin