Emilia Sjödin

Finsittning + bästa beslut jag gjort
 
Hej mina fina! Nu har jag bott i Umeå i två veckor och jag har klarat av nollningen. I går hade hela klassen + våra faddrar en finsittning. Vi klädde oss i det finaste vi hade och gick tillsammans till REX och åt finmiddag, spexade och avslutade med nattklubb. 
 
Att flytta till Umeå kan ha varit ett av de bästa beslut jag har gjort. Alla människor här så otroligt snälla. Jag har alltid haft någon i klassen som har följt mig hem till min dörr efter en utgång. Jag har alltid fått hjälp med skjuts till olika ställen och alla jag har träffat är riktiga stjärnor i mina ögon. Det är lite sorligt att nollningen är över, vad ska jag nu göra på kvällarna? 
 
På vår nollning har vi haft sjuka fester, vi har haft en helt egen bar i en lägenhet, såkallde dmp-baren ( digital medieproduktion), vi har haft rökmaskiner, strobe lights, pyjamasparty, maskerad, vinbrännboll, beer pongturnering som jag förövrig vann med mitt lag. Jag har haft så GRYMT KUL! 
 
Jag har haft problem med att uppdatera min blogg. Jag kan inte föra över mina bilder från min kamera till min nya dator vilket suger.. hoppas jag fixar det snart så ni får se mer skoj. 
 
Vi ses!