Emilia Sjödin

Snart ett litet påsklov
 
Här har ni ytterligare några bilder från gårdagens work mode. Klara ville testa min kamera och tog därför några bilder på mig placerad vid ett tomt bord. Jag ser nästan ut som en filosof som sitter där helt själv utan kaffe, haha! Men som ni ser på sista bilden så fikade vi faktiskt också. 
 
Hej föresten! 
Jag tänkte förvarna er och säga att jag åker hem till Dalarna över påsken och har lite plugg som jag även måste ta tag i, därför kommer min blogg troligtvis stå stilla. Jag kommer befinna mig på en sjö under påsken som varje år. Jag träffar mina nära och kära, sover borta och fiskar dag för dag. Kameran kommer jag såklart ta med mig men jag kan inte lova att att jag bär med mig min dator eftersom det förmodligen inte ens kommer finnas internet där vi ska befinna oss. Det är så härligt att koppla bort mobilen och bara njuta av att umgås med de människor som får en att må bra. Jag ska dessutom försöka träffa mina vänner när vi alla äntligen åker hem över påsk. Nanna bor jag ju granne med här i Umeå men Filippa är en del av vår trio och hon befinner sig mestadels i Uppsala, och ni kan ju gissa hur ofta vi träffas? Hur långt är det inte mellan Uppsala och Umeå liksom? Jag saknar verkligen vår lilla trio. Om det är någon som får min energi att fyllas på så är det mina allra bästa vänner. Det känns som vi har sjukt mycket att prata om sedan vi senast sågs. 
 
Hörni, jag glömde ju helt bort att jag kan föra över bilder direkt från min kamera till min mobil. Jag kanske kan uppdatera bloggen ändå? Hmm, vi kan alltid hoppas! 
 
Hoppas allt är bra med er så får jag önska er en trevlig påsk så syns vi nog snart! 
KRAMAR! 
 
#1 - Angelica Wåhlin

Åh, vad bra du passade i gult!

Svar: Tycker du? Vad kul att höra, tack fina du! :)
Emilia Sjödin