Emilia Sjödin

Pink Party
 
Image and video hosting by TinyPic
 
 


Image and video hosting by TinyPic
 
 
 
Godmorgon! I lördags hade min vän Amelie födelsedagsfest och temat var Pink Party! Ser ni vad fint hon har gjort på festen? Vi fick välkomsdrinkar, tårta, shots och utöver det lekte vi så många lekar, spelade beer pong och vi hade även tillgång till en jacuzzi och en bastu, hur mysigt? Ni som följer mig på Snapchat såg nog för många snaps från den kvällen haha. Jag hade en jätterolig kväll och jag hoppas även att Amelie hade svinkul, det var hon värd! 
 
På tal om Amelie så ska jag strax hem till henne för en avslutningsbrunch med tjejerna! Det är så roligt att det alltid finns någon i gänget som älskar att fixa ihop bruncher, vinkvällar osv. 
 
Jag har så mycket bilder på lager så förvänta er en uppdaterad blogg! Dock börjar ytan imorgon så jag kanske är lite väl upptagen och för onykter, haha! 
 
Puss och kram!
#1 - Flisan

Åh kul :D