Emilia Sjödin

Att drömma
ompublicerat
 
Jag vill säga en sak till er som jag verkligen älskar, det är så otroligt verkligt och så otroligt peppande.
 
när man saknar någon som inte finns kvar längre, så vet man att den personen kommer jag aldrig att få träffa igen.  det gör ont, det är den värsta känslan jag någonsin har haft! 
Att veta att våra härliga minnen som bara du och jag vet spelar ingen roll längre. Kan jag inte skratta åt minnen med dig så är det inte samma sak att bara ha dom i huvudet.
 
Men varje kväll/natt så ligger jag och tänker på mamma, och just då eller bara några minuter så slumrar jag till och börjar drömma om dig. Jag tänker - Kan jag inte få träffa dig i verkligheten så kan jag träffa dig i mina drömmar.
Och jag känner mig tusengånger gladare nu när jag fortfarande träffar dig och att allt känns verkligt! 
 
Älskar dig mamma och det kommer jag alltid att göra! ♥