Emilia Sjödin

Den bästa drömmen på länge
publicerar igen
 
Idag när jag vaknade så var jag super glad, så glad har jag inte varit på flera månader. Jag drömde min första dröm om mamma.
Ni vet när man ligger och försöker sova på kvällen, så tänker man alltid på något innan man somnar? Jag tänker alltid på min mamma. Hennes leende, röst, kramar. Så det var nog en stor del till varför jag drömde om just henne.
 
Det spelar ingen roll vad drömen handlade om ( den var rätt sjuk?) Men bara känna att mamma verkligen var där och att jag pratade med henne som om inget hade hänt, var verkligen magisk. Jag kramade henne och skrattade och till och med grät.
När jag sedan vaknade så blev jag såklart besviken över att drömen inte var sann, men kan jag inte träffa mamma i verkligheten så får jag träffa henne i mina drömar. 
Jag önskar att jag kunde få dröma om dig varje natt! ♥