Emilia Sjödin

Favorit blocket
Ni kanske undrar varför jag lägger upp en bild på ett block med rubriken favorit blocket?
men det ska jag berätta nu.
första gången jag skrev i den här boken var 26/12 -2011. Det var då jag mådde som dåligast. Jag skrev om allt jag visste om mamma, jag skrev om sjukdommen, hur jag mådde och vad som skulle hända, det jag inte ville veta av.
Det jag vill komma med är att du, just du kan skriva om allt som är jobbigt för dig. Jag skrev om min mamma och det jag älskar så mycket med det här blocket är att jag kan läsa den, flera gånger och få samma känsla som när jag skrev den. Jag gråter när jag läser den men endå så blir jag så grymt glad och lycklig, för att jag får känslan av att mamma ligger i sängen vägg i vägg med mitt rum. jag han dock inte skriva så mycket i den eftersom min mamma dog nästan precis en månad efter jag började skriva. 
Men även fast jag slutade skriva då, så har jag börjat skriva i den nu också. För att kunna se senare hur det gick för mig efter allt.
bara känslan......DEN ÄR DET BÄSTA SOM FINNS ♥
#1 - Lovisa

Gud vad stark du är!! <3 STOR förebild!!! <3 <3