Emilia Sjödin

I WISH EVERYTIME I REBLOGGED AN OUTFIT, IT AUTOMATICALLY WAS IN MY CLOSET.
 
SKJORTA - VEROMODA   LINNE - BIKBOK    HALSBAND/JEANS - GINATRICOT.
 

HEJ! Jag vet inte om ni har sett det men jag har ändrat på mitt förra inlägg. Jag lade till 3 kategorier till (fick nya kommentarer). Alltså ville ni att jag skulle ge tips på bra smink till billiga priser, snygga kläder och även redigeringsappar som är bra att ladda ner. Det ska jag försöka fixa.
 
Nu skall jag sjunka ner i min sköna säng och titta på finalen (tror jag) av pretty little liars och jag är så nyfiken på att se det. Sedan ska jag plugga lite...kul...
En bra sak är att jag har sovmorgon imorgon! Jag börjar 10:15!!! Hade även sovmorgon idag också för er som inte visste det. Det står på instagram - Emiliasjodin (97?)
 
Hoppas ni har haft en superbra dag