Emilia Sjödin

Grattis till mig
 
 
Hej ! Idag drog jag och Jessica in till stan för att köra upp för skoter och sedan skriva provet. Det gick galant, alla rätt på provet och nu har jag äntligen körkort på skoter, Grattis till mig! Nu får jag äntligen köra skotern istället för att sitta bakom. På den sista bilden så sitter jag på en blå skoter och den har blivit min (eller jag får köpa den senare). Resten av bilderna är tagna förra året eller om det var två år sedan. 
 
Grattis till mig 
 
 
 
 
 
#1 - ♡ Hanna Andersson ♡

Vad roligt, grattis!!

#2 - Berta K

Sv: Haha nä, jag gillar verkligen inte matte ;)

#3 - Emma - The one & only

åh vad kul, grattis!
sv: Kul att du gillade inlägget, skulle det vara kul med fler tipsinlägg?:D

Svar: Tack! Ja det skulle vara kul! :)
Emilia Sjödin

#4 - j

ja grattis till oss båda! :) <3