Emilia Sjödin

Lucka 23
Hej! Här kommer ett tips jag gav er förut, den finns även i bloggen men jag tänker pubblicera det igen. 
Tipset är hur man gör en egen minifotostudio om man till exempel ska fota småsaker. 
Ta först fram ett papper som du antingen viker på mitten eller så ställer man pappret mot väggen som jag gjorde på bilden. 
Lägg lite plastfolié över för att bilden ska bli glansigare. Svårare än så är det inte. 
Ni ser ju själv skillnaderna mellan bilderna om man har plasten över eller inte. 
 
 
 
#1 - Izza

Bra tips ♥

Så fin blogg du har ♥

Svar: Tack så mycket ! 😊❤️
Emilia Sjödin

#2 - Emelie

Gud vilket bra tips!!

Jag gör gärna ett bloglovinbyte, säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig :)

Svar: så kul att du tycker det! Jag sörjer dig nu, blev nummer 9. Säg till när du lägger till mig bara :)
Emilia Sjödin