Emilia Sjödin

Frågor och svar del 2
Gillar du Justin Bieber?
Jag tycker om några av hans låtar.
 
Gillar du mig?
Jag vet inte vem du är?
 
Är du vän med misslisibell eftersom du har gjort headern till henne?
Nej det är jag inte, men jag ville ha reklam till min blogg så därför gjorde jag en header till henne.


Hur många läsare har du per dag?
50 - 100 unika. Igår hade jag 79 unika besökare.

Hejsan jag har några frågor till dig :)
1. bor du i villa/kedjehus/radhus/lägenhet ?
Jag bor i en villa.

2, Har du ett landställe?
Om du menar sommarstuga så ja.
 
3. Har du något gosedjur /visa gärna om du har ett)
Haha, ja jag har ett gosedjur, men jag sover inte med den. Den ligger längst in i min garderob. Jag fick den när jag var runt 2-3 år så jag vill inte slänga bort den. Det är Lady från Lady och lufsen
4. Vad gör du på fritiden förutom att blogga?
Jag fotograferar.
Det var mina frågor kramis!

1. Ger du ut headers?
Nej det gör jag inte.
2. Hur gammal är du?
Jag är 15.5 år.
3. Har du gjort headern till misslisibell?
Ja det har jag gjort.


Hur många prenumeranter har du på youtube?
Haha säkert inga, måste kolla........OH! 6 st. det trodde jag inte haha.

Favorit djur?
affär?
intresse?
Vad är det högsta du har haft på din statistik?
Katt/veromoda/fota/ 273 unika.


Hur många syskon har du?
Två.
 
Håller du på med någon sport?
Jag går på friskis och svettis.
 
Ditt största intresse?
Fota.
 
Vart bor du?
I dalarna.
Det var mina frågor kram

Vilken skola går du i?
Det säger jag inte, men jag går iaf på högstadiet.
Var redigerar du dina bilder?
Picmonkey eller photoshop
Favoritgodis?
Bubblizz
Är du alergisk?
Nej.

Gillar du stark mat?
Nej.
Favoritdryck?
MJÖLK!
Kommer du någonsin börja röka?
fyfan, nä aldrig.

Vill du vara en tjej/kille?
Tjej
Vad heter du i mallan namn?
Karin och Anna
Vad vill du heta?
Jag är nöjd med mitt namn, men jag skulle vila heta Ramona, pappa hade en tanke på att döpa mig till det.


Gör du headers i picmonkey?
JA


Vilken stad bor du i?
Falun


#1 - Bloggisläsisen

Söt hund!:)