Emilia Sjödin

Mot skolan

Hejsan ! Det här var första bilden för i år som jag har lagt upp på instagram, där jag skriver att jag är påväg mot skolan. Hur många bilder lägger jag igentligen upp på instagram med den typiska egobilden och taggar #school haha!

#1 - Nallen

Finis :)

#2 - Emma

Hej! Jag är ny på blogg.se och jag skulle behöva hjälp med en header och jag undrar om du kunde fixa en åt mig. Jag kan inte betala för den så om du skulle kunna göra en enkel header åt mig skulle det vara jätte snällt! Men du kan väll kontakta mig på min blogg bara skriva någon kommentar eller något? Kram Emma :)

Svar: vad roligt att du är ny på blogg.se men jag gör tyvärr inte headers till andra :)
Emilia Sjödin

#3 - Emma

Okej vad synd, gillade verkligen din header. Men vet du någon som kan fixa en header åt mig?? :)

Svar: jag har ingen aning?
Emilia Sjödin