Emilia Sjödin

Svar till frågestunden
Favoritställe att vara på? :)
hemma. Borta bra men hemma bäst. 
 
Vad har du för kamera?
Min kamera heter Canon Eos 500D
 
Beskriv dig själv med 5 ord 
Glad, possitiv, retsam, rolig och knäpp.

Bästa/sämsta med dig själv? 
Det bästa är nog att jag verkligen tar hand om dom jag bryr mig om. Det sämsta är nog att jag jag får dåligt samvete för ingenting.

 Värsta du vet? 
När folk ljuger.

 Det elakaste/snällaste du har gjort mot någon?
Det elakaste, oj den var svår. Jag vet faktiskt inte. Snällaste? jag försöker alltid vara snäll men det snällaste som jag kan komma på är att jag var ett bra stöd åt min mamma på den sista tiden med henne.  Jag tog hand om henne en hel del av dagarna. 
 
Vad heter din kamera? 
Canon Eos 500D

När och för hur mycket köpte du din kamera för? 
Jag har inte köpt min kamera själv utan jag fick den på min födelsedag (30 juni) av min familj. 

Favorit objektiv? 
Självklart mitt nya, tamron 18-200mm.

Favorit bild?
 
När började du blogga & varför? 
Jag började blogga år 2010, men jag har haft så många olika bloggar där mellan så just nu så har jag bara bloggat sen oktober på den här bloggen, tror jag. Jag började blogga eftersom jag ville visa läsare mina bilder som jag fotar. Hade jag inte haft min kamera så hade jag amtagligen inte haft min blogg kvart just nu. 

Favorit färg? 
rööööööd.

Några speciella intressen?
jag fotograferar. 
 
Varför började du blogga? 
För att visa mina bilder. Jag skrev mer där uppe.

Favoritresemål? 
Jag har aldrig rest utomlands så jag vet faktiskt inte. 

Vad vill du bli när du är äldre?
När jag var mindre ville jag bli danslärare eller dagisfröken. Men just nu har jag absolut ingen aning om vad jag vill bli. Fotograf skulle vara kul. 
 
Har du instagram ? :)
yesyes, emiliasjodin heter jag där! 
 
Hur kan du svara så fort på frågorna? typ en minut efter bara? !! :) :)
Den här frågan har jag fått på blogresponse. Jag får nämnligen ett mail varje gång någon skriver något där och eftersom jag alltid har mobilen med mig så märker jag när jag får mail.
 
har du twitter?
japp! Där heter jag också emiliasjodin.
 
Tack för frågorna! Nu kommer jag länka era bloggar som jag lovade. 
 
Det var dom enda som skrev sina bloggadresser