Emilia Sjödin

H&M IN LOVE
H&M FALL
 


Hej! Jag har blivit väldigt kär i H&Ms nya kläder! Jag verkligen älskar stickade/mysiga/höstiga kläder. De här kläderna är även väldig billiga också, plus i kanten. Allt går under 200kr förutom skorna och den stickade tröjan längst ner till vänster. Det typiska är dock att jag aldrig har tur när det gäller H&M, de kläderna jag vill ha finns aldrig i butiken när jag vill ha de. Några färgade byxor vill jag också hitta nu när hösten är så mörk och tråkig. 

#1 - ♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Ja gärna. Lägg till mig och skriv vilket nummer du blev så gör jag detsamma :)

Svar: jag följer dig nu, jag blev nummer 267 tror jag :) Säg gärna till när du lagt till mig också :)
Emilia Sjödin

#2 - amanda

sv: ja visst, lägg till mig först :)

Svar: jag följer dig nu, säg till när du följer mig :)
Emilia Sjödin

#3 - Lina Johansson

- Gör inte bloglovinbyten men om du tycker att min blogg är bra får du gärna följa den :)

#4 - ♡ Hanna Andersson ♡

sv: toppen! jag blev följare nummer 32 :)

Svar: bra! :)
Emilia Sjödin

#5 - I S A B E L L A W L

Svar: Åh, tack fina du! Vad glad jag blir att du tycker det, javisst, säg till när du följer mig så gör jag detsamma ♡

Svar: Nu följer jag dig :) Säg till när du följer mig tillbaka :)
Emilia Sjödin

#6 - Lisa Radojewska

sv; Tack snälla :) Visst! säg till när du följer mig!

Svar: Jag följer dig nu, säg till när du gör det samma ):
Emilia Sjödin

#7 - MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

Svar: Hej! Jo det är bra med mig, hur är det själv? :)
Emilia Sjödin

#8 - aina [fotoblogg]

Jättefin blogg du har :D

Svar: Tack, vad glad jag blir :)
Emilia Sjödin

#9 - Michelle

Jättesnyggt från HM! :)

#10 - Sofie

snyggt:)

Svar: Tack :)
Emilia Sjödin

#11 - Johanna

Superfin blogg du har! :)

Svar: Tack så mycket! Vad glad jag blir! :)
Emilia Sjödin